Zenlap

Veel gestelde vragen (FAQ)

Waar is mijn bestelling?
Uw kunt uw bestelling online volgen door in te loggen bij uw account.
Waar is mijn factuur?
Uw kunt uw factuur downloaden door in te loggen bij uw account.
Hoe ontvang ik een restitutie/vervangend product?
Bezoeken de pagina van onze Klantenservice.
Wat is de status van mijn verzoek tot restitutie/vervangend product?
We verwerken retouren eenmal per week, geef ons a.u.b. een aantal dagen. Wanneer u het idee heeft dat er een ongewone vertraging is, neem dan contact met ons op en geef daarbij uw volgnummer voor uw retour op.
Ik heb geen e-mails van Zenlap ontvangen!
Om er voor te zorgen dat e-mails van Zenlap (nieuw account, factuur, volgnummer) niet in uw spamfolder komen, voegt u service@zenlap.com toe aan uw adresboek: Download service@zenlap.com vcard.
Mijn volgnummer werkt niet!
Het kan 24 uur duren voordat de transporteur uw pakket gescand heeft. Probeer het morgen opnieuw. Werkt het nog steeds niet? Neem contact met ons op!
Hoe lang duurt het voordat u mijn bestelling verzendt?
Een bestelling die voor 12.00 bij ons binnen is, wordt dezelfde dag of de volgende werkdag verzonden. Binnen Frankrijk duurt verzending meestal 48 uur, in de rest van de EU over het algemeen 2 tot 3 dagen. Neem contact met ons op!
Past mijn laptop op de Lapmate?
De verschillende modellen Lapmate hebben verschillende breedtematen (350mm, 450mm, 550mm), maar ze zijn allemaal even diep: 245mm.
HowHoe pas ik de hoogte en hoek van de tray aan?
Om de positie van de tray aan te passen, past u de verschillende verbindingen van uw Lapmate aan. Om dit te doen drukt u op de knop op de verbinding, probeert u verschillende hoeken totdat u een prettige instelling gevonden heeft, en laat u de knop vervolgens los. De instelling is nu vergrendeld en veilig om te gebruiken.
Waar kan ik de gebruikershandleiding downloaden?
Deze is gewoonlijk te vinden onderaan de productpagina.
Mijn muis/toetsenboard werkt niet!
Controller het volgende: zijn de batterijen niet leeg, probeer een reset, start uw computer opnieuw, probeer uw ergonomische muis/toetsenbord op een andere computer, (her-)lees de gebruikershandleiding. Lost dit het probleem niet op, bezoek dan onze klantenservicepagina (restitutie-/retourproces).
Rekent u BTW? Dien ik het te betalen?
Ons magazijn staat in Frankrijk, BTW va 19,6% is inclusief in al onze prijzen en dient betaald te worden door Franse bedrijven en EU-burgers. BTW is duidelijk aangegeven op onze facture. Niet-EU-burgers kunnen een bestelling zonder BTW plaatsen door een verzendadres buiten de EU op te geven. Wij kunnen momenteel bedrijven in de EU buiten Frankrijk geen bestellingen zonder BTW leveren, we kunnen echter BTW wel op elk moment terugbetalen.
Heeft u een showroom/winkel?
Wij verkopen momenteel alleen online, maar maak gerust gebruik van onze 60 dagen niet-goed-geld-terug-garantie!
Kan ik een offerte ontvangen?
Uiteraard! Stuur ons een e-mail. Offerte-aanvragen krijgen gewoonlijk binnen 60 minuten een reactie.
Accepteert u inkooporders?
Uiteraard! Stuur ons uw inkooporder per e-mail of fax (+33 1 82 88 04 51). Heeft u zelf geen sjabloon? Vraag een offerte aan, en stuur deze ondertekend en gestempeld terug. Vergeet niet om uw EU BTW-nummer, contact e-mail, verzendadres en factuuradres bij te voegen.
Werkt u met wederverkopers?
Ja. Voor dropshipping dient u ons te voorzien van afzonderlijke factuur- en verzendadressen. Wij zullen geen documenten die Zenlap identificeren in het pakket bijvoegen.
Heeft u andere vragen?
Neem contact met ons op.